Гарантійний термін виробу 24 місяці з моменту продажу

Протягом гарантійного терміну користувач має право на безкоштовне усунення всіх несправностей, які виникли в результаті прихованих дефектів матеріалів або конструкції виробу.

На серійно випущені вироби Виробник гарантує ремонт, заміну або повернення вартості відмовивших працювати виробів протягом певного терміну з моменту придбання кінцевим споживачем, за умови відсутності механічних пошкоджень і порушення пломб (Згідно закону про права споживача).

Не підтримуються гарантією вироби, що вийшли з ладу через порушення умов експлуатації, описаних в керівництві з експлуатації приладу.

Якщо гарантійний компонент має механічні пошкодження, викликані діями користувача, несправний з причини некоректної експлуатації або поганого поводження, використовувався не за призначенням, зміни та / або доповнення проводилися без відома і погодження з виробником, виробник не несе (ні прямих, ні непрямих) гарантійних зобов'язань.

 

Виробник не несе додаткової відповідальності за шкоду або несприятливі наслідки, завдані споживачеві внаслідок некваліфікованого або некомпетентного використання виробу. Споживач зобов'язаний самостійно забезпечити правильну і безпечну експлуатацію виробу, включаючи використання відкритих контактів, підключення справного заземлення (не більше 16Ohm), обумовлених параметрів первинних джерел; відгородити апаратуру від неконтрольованого доступу випадкових осіб, дітей і домашніх тварин.

Гарантійне обслуговування здійснюється при пред'явленні Гарантійного талона зі штампом продавця, або виробника. Гарантійне обслуговування здійснюється на території сервісного центру виробника за адресою: м Київ, вул. Голосіївська, 9. Виїзд фахівця на територію до клієнта оплачується.

Підстави для відмови в гарантійному ремонті:

  • Не правильно заповнений гарантійний талон;
  • Наявність механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій споживача або третіх осіб;
  • Порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • Несанкціоноване розбір, ремонт або зміна внутрішніх комунікацій і компонентів виробу, зміна конструкцій або схеми виробу;
  • Невідповідність заводського номера на виробі номеру, записаному в Керівництві по його експлуатації - в гарантійному талоні, або якщо номер на виробі не може бути точно визначений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • Природний знос або вичерпання ресурсу;
  • Випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні споживачем або третьою стороною);
  • Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • Пошкодження, викликані аварійним виходом за межі припустимої напруги в мережі;
  • Пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  • Пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний виріб, або виникли в результаті з'єднання та підключення його до інших виробів;

Пошкодження, викликані використанням виробу не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.