P.S. Так, ми - не чарівники і у нас бувають проколи. От, наприклад, в 2014 році нам поставили партію бракованих конденсаторів і довелося в авральному режимі замінювати нашим замовникам 500 приладів, що виявилося і затратно і психологічно важко. Але ми вийшли з цієї ситуації і стали сильнішими, поміняли постачальника і все налагодилося. Крім того, аналітика сервісних випадків за останні 3 роки свідчить, що таких у нас 0,5% і динаміка йде на спад.
Ви є тут
Гарантії та повернення товару
Всі ми щодня щось купуємо. Цей процес часто супроводжується побоюваннями - а чи те я купив? Чи надійний це виробник? Чи не зламається ця річ завтра і як довго прослужить? Адже будь-яка людина неодноразово бувала в шкірі обманутого покупця. Особливо побоювання зростають при придбанні побутової техніки, тим більше - дорогої. Всім знайомі ситуації - чайник згорів на третій день після покупки, а в гарантійній майстерні кажуть, що Ви включили його без води, або телевізор за 500 у.о. перестав показувати, а майстер запевняє, що через перепади в мережі згоріла деталь за 100 $ і це не гарантійний випадок і т.п.
Тому цілком природньо, що кожен покупець, перш ніж замовляти, сумнівається в порядності продавця, а часом і виникає нав'язлива думка: «а що робити, якщо поломка?» ...
У той же час, гарантійні зобов'язання на товар і його супровід дозволяють в певній мірі заспокоїти покупця. Це розуміння і змусило нас запропонувати Вам такий перелік гарантійних зобов'язань, які, хоча б частково, вберегли б Вас від цих тривожних думок
Ми в цьому плані крутіші, ніж знамениті Sony, Samsung, Siemens та інші велетні, котрі дають лише 1 рік гарантії на свої побутові прилади.
У випадку поломки пристрою на протязі 3 років після закінчення гарантійного терміну, Ви оплачуєте лише вартість деталі, що вийшла зі строю, робота майстра – безкоштовно.
У разі поломки або пошкодження Оптімакс під час доставки до клієнта (розбили під час транспортування тощо.), в обов'язковому порядку заповніть претензії, про пошкодження посилки. А ми в свою чергу – висилаємо Вам новий прилад.
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживача", покупець може протягом 14 днів повернути товар продавцеві. Ми збільшили цей термін для наших клієнтів до 1 місяця, протягом якого Ви можете повернути наші прилади без пояснення причин з повною компенсацією сплачених грошей.
Бувають випадки, коли прилад Вас, в принципі, влаштовує, але є розуміння, що за потужністю він не впорається з опалювальною площею або, навпаки, є надто потужним для такого приміщення. Ми завжди йдемо на зустріч і замінюємо прилад на більш чи менш потужний.
Певною мірою, відгуки про роботу з нами від вдячних клієнтів можуть служити гарантією того, що ми порядна компанія.
У будь-якому випадку Ви завжди можете розраховувати на нас, ми в будь-який час на зв'язку та надаємо будь-яку консультацію.