Наша команда
В нашій дружній компанії працюють найбільш талановиті і підковані представники різних спеціальностей. Інженери, конструктори, технологи, програмісти, токарі, фрезерувальники, інструментальники — десятки людей, котрі люблять свою роботу і відповідально підходять до виконання задач.
20
чоловік, закоханих в свою професію
Про нас

Вітаю.

Мене звуть Каморда Костянтин. Я керівник та один із засновників компанії Оптімакс.

Раз вже мені довірено колективом написати кілька слів про нас і нашу продукцію, хотілося б розповісти історію. Кілька років тому менеджери з продажу Оптімакс звернулися до нашого інженера-теплотехніка, Михайла Мефодійовича з нагальним питанням - як переконати клієнта в тому, що електрорадіатори є одним з найкращих способів обігріву приміщень.

І ось наймудріший і шановний наш співробітник Михайло Мефодійович, який в колишні роки проектував і монтував системи опалення для дач і резиденцій всієї партійної верхівки України, відповів не замислюючись. Далі тільки пряма мова)))

- «Хлопці», сказав він, - «пояснюйте людям по простому, а саме - на дворі вже третє тисячоліття, скоро роботи за нас в магазин за пів літрами бігати будуть, а в опаленні нічого кращого, ніж котельне обладнання, людство ще не придумало . Тут, як то кажуть, проти фізики не попреш. Подумайте самі, якби все було так просто, навіщо продовжують встановлювати дорогі котли, розведення, недешеві євробатареї, наймають проектувальників і монтажників? Може, простіше було б прикупити десяток невеликих недорогих обігрівачів, які, за заявами виробників, мало не економніші лампочки? Нажаль, чудес не буває. Класичне котельне обладнання продовжує залишатися найефективнішим - воно дороге в капітальних витратах, але дешеве в процесі експлуатації. Так ось, наш електрорадіатор, це котельна система в мініатюрі - все є, крім труб, такий собі казан в одній батареї плюс клімат-контроль і таймер».

Ось ці слова і аргументація Мефодійовича, я впевнений, є найкращою рекламою нашої продукції. Адже й справді, наш прилад не з дешевих, але його ефективність і економічність перевірена часом і підтверджена нашими задоволеними клієнтами.

І останнє. Я не буду говорити, що наша фірма буквально зіткана з професіоналів, які добу безперервно працюють в нелюдських умовах і т.п. пафос. Мені здається, такого роду інформація не надто буде Вам цікава. Скажу лише, що коли ми починали цей бізнес, в нашу справу було вкладено кілька сотень тисяч власних заощаджень і не кожен зміг доступно пояснити своїм рідним і близьким такі витрати. Це і по сьогоднішній день є серйозним мотиватором розвиватися самим і робити наші прилади такими, про які покупці скажуть - так, це насправді круто, це дозволило мені заощадити на опаленні багато грошей, я задоволений сам і пораджу цих хлопців своїм знайомим. І навіть зараз ті ж рідні і близькі обурюються, коли все зароблене ми вкладаємо в поліпшення виробництва і нові напрямки, а не витрачаємо на квартири, машини і поїздки на Багами. Хтось може сказати, що ми перегинаємо палицю. Можливо ... В той же час, розуміючи, як багато ще не зроблено і що, незважаючи на нашу спрямованість, є ще сила-силенна речей, які хочеться поліпшити, змінити і довести до пуття, ми впевнені в тому, що шлях обрано правильний і тому підтвердження - лояльність наших покупців.

P.S. І останнє. Я не буду говорити, що наша фірма буквально зіткана з професіоналів, які добу безперервно працюють в нелюдських умовах і т.п. пафос. Мені здається, такого роду інформація не надто буде Вам цікава. Скажу лише, що коли ми починали цей бізнес, в нашу справу було вкладено кілька сотень тисяч власних заощаджень і не кожен зміг доступно пояснити своїм рідним і близьким такі витрати. Це і по сьогоднішній день є серйозним мотиватором розвиватися самим і робити наші прилади такими, про які покупці скажуть - так, це насправді круто, це дозволило мені заощадити на опаленні багато грошей, я задоволений сам і пораджу цих хлопців своїм знайомим. І навіть зараз ті ж рідні і близькі обурюються, коли все зароблене ми вкладаємо в поліпшення виробництва і нові напрямки, а не витрачаємо на квартири, машини і поїздки на Багами. Хтось може сказати, що ми перегинаємо палицю. Можливо ... В той же час, розуміючи, як багато ще не зроблено і що, незважаючи на нашу спрямованість, є ще сила-силенна речей, які хочеться поліпшити, змінити і довести до пуття, ми впевнені в тому, що шлях обрано правильний і тому підтвердження - лояльність наших покупців.

Цінності

Доброго дня. Мене звати Козій Сергій. Я - начальник відділу продажу компанії Оптімакс. Коли колеги попросили мене написати текст по цій темі, я не здивувався. Справа в тому, що саме я намагаюся донести до кожного нашого співробітника, починаючи від діловода, закінчуючи директором, що прибуток компанії приносять і зарплату людям платять не касир, бухгалтер і навіть не власники підприємства, а її вдячні клієнти. І щоб таких клієнтів було більше, потрібно їм дарувати ЯКІСНИЙ сервіс на всіх етапах спілкування - від дзвінка-консультації до покупки і можливих гарантійних випадків (так, і у нас прилади іноді ламаються). Нажаль, ставлення до клієнта залишається слабким місцем будь-якого бізнесу в нашій країні. Наша ментальність дозволяє зверхньо, а часом грубо спілкуватися з людьми, бути не пунктуальним в своїх обіцянках, та просто не посміхнутися покупцеві на прощання, в кінці кінців. Як сказав хтось із великих - делікатність нині делікатес. Ми спочатку вирішили, що у нас буде все інакше і намагалися створити систему цінностей ЯКІСНОГО сервісу. Сподіваюся, нам це вдалося і правила шанобливого ставлення до клієнта стали внутрішніми стандартами і філософією всього колективу. Звичайно, ми не святі, і часом трапляються факти невдоволення нашою роботою ... Ми продовжуємо вчитися, в т.ч. і на своїх помилках. Наприклад, в компанії існує практика штрафувати співробітників на 1000 гривень за кожну обґрунтовану скаргу на нього з боку клієнтів. Прошу Вас в разі будь-якої конфліктної ситуації писати на нашу пошту, дзвонити мені (097-8804343) або звертатися безпосередньо до нашого керівника. Впевнений, завжди можна знайти компроміс. Як каже моя дочка, знаходити спільну мову найлегше, не показуючи язика )))

Наші успіхи

Тут ми сховаємо скромність в дальню скриньку і дозволимо собі трішки похвалитися. Тим паче, що насправді є чим і це тішить наше колективне его))). Так ось, за 7 років життя компанії ми продали більше 50 000 електрорадіаторів. Багато це чи мало? Ми думаємо – що швидше перше, адже за цей час ми стали лідерами ринку преміум - обігрівачів. Наприклад, такої кількості приладів досить для опалення житлового району якого-небуть міста, а якщо скласти всі поставлені прилади стопкою, висота її буде в 3 рази вищою за найвищу будівлю м. Києва та всього трішки меншою висоти знаменитих Нью-Йорских веж Всесвітнього торгового центру. Про перспективи та плани хвалитися не прийнято, але не можемо втриматися і скажемо, що після виходу на ринки Білорусії і Молдови, найближчим часом гарантовано підемо в Європу, для чого вже зараз проходимо всю необхідну сертифікацію.

P.S. Ви можете відповісти на все це словами Цицерона - "Хвалькуваті слова - перша ознака слабкості, а ті, хто здатний на великі справи, тримають язик за зубами". Тоді у нас є останній аргумент - відгуки та імена наших клієнтів..